Blog Site - Design

Rozwiąż palące potrzeby swojego klienta, a ozłoci Cię.

Nie musisz być największym profesjonalistą w swojej branży. Nie musisz mieć 30 lat doświadczenia, oferować najwyższej jakości ani najniższej ceny. Wszystkie te wyścigi z konkurencją o najlepszość mogą nie mieć żadnego znaczenia.

Nie wychodź do klienta ze SWOJĄ ofertą, tylko zapytaj o JEGO potrzeby.

Wszystko, co ludzkość dotychczas uczyniła i wymyśliła, wzięło się z dążenia człowieka do zaspokojenia swych najgłębszych potrzeb i uśmierzenia bólu.

To wiecznie żywe słowa Alberta Einsteina. Dla mnie jest to myśl przewodnia wszelkiego marketingu i każdej drogi do sukcesu.

To trudne...

Niekoniecznie. Często klient sam nie do końca uświadamia sobie jakie naprawdę ma potrzeby. Zadajemy pytania, słuchamy i być może okaże się, że odpowiedź na jego problemy mamy w swojej ofercie, tylko trzeba ją inaczej sformułować. Dobrze zamieścić na swojej stronie pytania, na które mamy odpowiedź w swoim biznesie, szczególnie te nieoczywiste.

Jeżeli projektujesz ogrody, to nie skupiaj się tylko na technicznej stronie. Napisz że tworzysz magiczny klimat, oazę spokoju. Piszę to wszędzie ale powtórzę: odwołaj się do emocji i do wyobraźni. Czego potrzebuje osoba, która marzy o pięknym ogrodzie? Za czym tęskni? Jak będzie się czuła, kiedy usiądzie na tarasie?

Ktoś, kto przeczyta odpowiedź na swoje marzenia, nieprędko zapomni o Twojej stronie. Podświadomie i świadomie będzie wracał do uczucia, które mu wtedy towarzyszyło. Odwiedzi tą stronę jeszcze raz i jeszcze, żeby poczuć się dobrze. Nawet jeżeli dziś nie stać go na ten ogród, wróci kiedyś. A Ty w tym czasie cały czas aktualizuj stronę, dodawaj nowe marzenia, opisuj realizacje i plany realizacji.

Nie sprzedajemy siebie, rozwiązujemy problemy.

W zasadzie to sprzedajemy co chcemy tylko nie wprost. Najlepiej kiedy sprzedaż nie wygląda na sprzedaż a marketing nie wygląda jak marketing.

Powoli dochodzimy to tego, co odróżnia prostą stronę przedstawiającą Twoją ofertę, od strony sprzedażowej, aktywnej marketingowo, choć nie ma na niej produktów do kupienia.

Nie wystarczy znać wordpressa, żeby sobie wyklikać biznes w sieci. Najważniejszy jest przekaz. Cała filozofia Twojego biznesu powinna zawierać się na tych kilku kartach. Wtedy będziesz wiarygodny i unikatowy.

 

 

Wpisy na blogu